Sunday, June 28, 2009

מתנת יום ההולדת המושלמת


היה לי יום הולדת.
המתנה המושלמת מבחינתי, שמישהו ישכח את יום ההולדת שלי.

כל שאני מייחל, שלוח השנה, לשנה אחת, ישכח את יום ההולדת שלי, ידלג על ה- 24 ביוני.
שנה הבאה, מה- 23 לדלג ל- 25 ולהשאיר אותי בן עשרים ו...
אם חבר טוב, אקסית או שתיים שכחו, אז מה זה בשביל האחראי על לוח השנה?

אין לי בעיה עם יום הולדת, יש לי בעיה עם הזמן, חולף מהר לו, מהר לי, מהר מדי.
אני מקבל את זה שלא בוחרים מתי להיוולד או חלילה וחס מתי להפרד מהעולם, אבל חשבתי שכל מה שבין לבין פתוח למשא ומתן.

אם לאסירים מוותרים על שליש, שיוותרו לי על שנה, אני צריך אותה, אני רוצה אותה, יותר מכל.

אז יש לו מייל או משהו שאפשר לפנות אליו?

נ.ב.
השנה, צירוף מקרים שכזה, בן הדוד שלי, אורי התחתן בדיוק ביום ההולדת שלי עם בת זוגו גלי, אז הייתה סיבה טובה לא לדלג על היום בשנה הזו (מזל טוב להם, מסיבה גדולה ואלכוהול חינם ביום ההולדת הם עסקה לא רעה כלל), ככה שאין לי בעיה עם מתנות דחויות בשנה...

4 comments:

  1. גם לי יש יומולדת עוד שבועיים. אבל השנה אני באה מוכנה! מראש כבר כמה חודשים אני מודיעה שאני בת 38 ועוקבת אחרי ה "מה, בכלל לא רואים" המזויפים. האתגר הוא להתחיל בעוד חודשיים שלושה להגיד שאני בת 40 - זו עבודת ההכנה המשמעותית, לא?

    ReplyDelete
  2. אם תשיג את המייל שלו, תעדכן אותי :)
    מזל טוב!

    ReplyDelete
  3. עזוב אותך , שיהיה במזל טוב.
    יום הולדת הוא יום רגיל , סתם עוד תירוץ לגרום לאחרים לפנק אותך ואם הם זקוקים ליום מיוחד בשביל זה אז באמת עדיף שהם ישכחו ולא רק אותו אלא גם אותך.
    כל יום הוא יום הולדת איפשהו , תחשוב על זה
    אז כל יום צריך לחגוג

    ReplyDelete